Известие

Collapse
No announcement yet.

пети за ангренаж

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • пети за ангренаж

    така ли изглеждат петите за зацепване?
    Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
    Bravo 1.9JTD 2000

  • #2
    Първоначално публикувано от rustson Покажи съобщение
    така ли изглеждат петите за зацепване?
    Да.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      мерси много а това дроселова клапа ли е

      Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
      Bravo 1.9JTD 2000

      Comment


      • #4
        не можах да си преведа : BOOST CONTROL UNIT
        Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
        Bravo 1.9JTD 2000

        Comment


        • #5
          това е ЕКУ-то
          то е закрепено върху корпуса на дроселовата клапа

          Comment


          • #6
            мерси
            Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
            Bravo 1.9JTD 2000

            Comment


            • #7
              Според вас 100лв добра цена ли е за 1бр за 1.8,2.0 ТС двг.?
              Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
              Bravo 1.9JTD 2000

              Comment


              • #8
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=28992
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Fiat Bravo II 1.4 90hp
                sigpic
                Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                Comment


                • #9
                  мерси!
                  Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                  Bravo 1.9JTD 2000

                  Comment


                  • #10
                    Ако може да се вмъкна и аз в темата Оказва ли влияние във вървенето ако ангренажа не е зацепен с пети а по белези Нещо такова ми казаха ама несъм съвсем сигурен че може да оказва чак такова забележимо влияние
                    Alfa Romeo 156 2.0 T.S

                    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от EH4464 Покажи съобщение
                      Ако може да се вмъкна и аз в темата Оказва ли влияние във вървенето ако ангренажа не е зацепен с пети а по белези Нещо такова ми казаха ама несъм съвсем сигурен че може да оказва чак такова забележимо влияние
                      Еми оказва зависи колко е избягал ремъка има случай на 1 и 2 зъба да е преместен ремъка и пак върви колата, но ако се зацепе правилно върви по добре, Но ако не върви добре колата проблема може да не е в зацепването.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от rustson Покажи съобщение
                        Според вас 100лв добра цена ли е за 1бр за 1.8,2.0 ТС двг.?
                        Толкова струват в Б ако ги купиш от магазин.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                          Еми оказва зависи колко е избягал ремъка има случай на 1 и 2 зъба да е преместен ремъка и пак върви колата, но ако се зацепе правилно върви по добре, Но ако не върви добре колата проблема може да не е в зацепването.
                          С 2 зъба въобще не върви колата. Пука, трещи, гърми... на празен ход подаваш газ, стига 4000 оборота и до там. Това на 1.4 ТС го гледах. Двата вала с по 1 зъб разминаване. Всмукателния с един зъб закъснение, а изпускателния предварение.

                          М/у другото ако колата е добре зацепена имам завидни успехи при зацепване без пети. Разбира се и без разхлабване на раздвижното колело на смукателния вал. Рисувам по 2 белега на всяко от колелата, броя зъбите на ремъка от белег до белег на всяко от колелата. Слагам новия ремък. Паля и всичко перфектно Налагам после петите - всичко точно. Долу на кояновия вал на шайбата си има белег. Даже два.

                          Това го пробвах като си сменах водната помпа. Преди това я бях зацепил с петите и си казах тоя път за какво да развивал лагрите. Помислих малко. Щом броя на зъбите от колело до колело е равен и белезите съвпадат. Няма начин да не стане, стига да не се развива шайбата както казах. И няма грижи колата.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от EH4464 Покажи съобщение
                            Ако може да се вмъкна и аз в темата Оказва ли влияние във вървенето ако ангренажа не е зацепен с пети а по белези Нещо такова ми казаха ама несъм съвсем сигурен че може да оказва чак такова забележимо влияние
                            Аз имам чувството ,че моята не е зацепена добре ,'щото е правена без пети и при потегляне или при сменяне на скорости има едно придръпване все едно вкарвам от голяма на по малка скорост.
                            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                            Fiat Bravo II 1.4 90hp
                            sigpic
                            Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                              Аз имам чувството ,че моята не е зацепена добре ,'щото е правена без пети и при потегляне или при сменяне на скорости има едно придръпване все едно вкарвам от голяма на по малка скорост.
                              Това не е симптом на недобре зацепен ремък. Когато е неправилно зацепен пука и трещи в колекторите, няма мощност или гори много. Може да хвърля бензин през ауспуха също. При рязко подаване на газ може да се зачудва и дори да падат оборотите.

                              Това което описваш ми прилича повече на уменията на ЗКУ. Без да се обиждаш. Тези коли искат да им се подава газ при потегляне, както и при смяна на предваките газта се натиска малко по рано или едновременно с отделянето не съединителя. Ако пуснеш съединителя разко и подадеш с малко закъснения газта тогава първо забива муцуна и след това придръпва. Съшо продръпва ако подадеш по рано газта и пуснеш рязко съединителя и ли също с след отделянето на съединителя да върнеш леко газта.

                              Пффф баси как го написах.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X